Pagina's

zondag 4 september 2011

Wishing you miles of smiles!



Hallo allemaal,

Wat heb ik veel en lieve, leuke reacties gekregen op mijn Christmas Card, dank jullie wel meiden is zo leuk om iedere keer weer te lezen!
Vandaag heb ik eens een tag gemaakt en deze dient als voorbeeldkaart voor de challenge van Duymelot "anything goes" maar wel met een Magnolia stempel.
De tag is een vergroting van de Doohickey van Magnolia het vintage label.
Het papier wat ik heb gebruikt is weer van Maja Design wat ik heb meegenomen van de beurs in Zwolle bij Astrid.
De bloemblaadjes zijn gemaakt met een stans van Crealies, vind dit toch wel een van de mooiste bloembladeren.
De tekst vind ik wel goed bij het afdrukje passen ;-).


En tot slot hierboven weer een close-up van het afdrukje, heb de volgende kleurnummers van de copics gebruikt:
E41,E42 en E43 voor het haar
E51 en E53 voor de huid
B91,B93 en B95 voor het broekje en de skates
C1 in het t-shirt.


Zo dit was het dan weer voor vandaag, ik wens jullie nog een fijne zondagavond en tot snel!

Lieve groetjes
Tineke

29 opmerkingen:

  1. Prachtig Tineke.
    ik vind de tag zo vergroot erg mooi, stempel is natuurlijk ook weer een cutie.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een ontzettend mooie tag Tineke, prachtig papier, schitterend afdrukje !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi!!!
    Wat een idee om die tag zo te vergroten.
    Geen idee hoe je dat doet... via de PC ofzo?
    Zou je het eens willen uitleggen of heb je er een voorbeeld van?
    Ik vind het papier ook zo mooi wat je hebt gebruikt, een heel mooi geheel!

    Liefs lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De tag is al mooi, maar zo groot is hij supermooi, je hebt hem heel leuk bewerkt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tineke, wat is je tag geweldig mooi geworden.
    Ook je afdrukje is erg mooi ingekleurd.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldig leuk tag in schitterende kleuren. Hoe vergroot je deze tag?

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tineke, wat prachtig gemaakt, erg mooie kleuren. Super gedaan.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke tag zeg, prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, mooie kleuren en Tilda is weer zo mooi ingekleurd!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel hoor dames! Ik heb de tag gestanst en toen gescand en dan kan je hem vergroten bijv. via word enz.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Tineke,

    Wat een leuke tag is dit.
    Dank je ook voor de uitleg hoe je hem groter gemaakt hebt.
    De tekst is zeker leuk.
    Ga ik onthouden voor mijn dochter.
    Die zegt altijd keep smiling.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende Tag Tineke, ik vind de kleurtjes zo super!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie tag Tineke, geweldige kleuren en Tilda is ook weer zo mooi ingekleurd. Super.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wooww Tineke!!! Wat superleuk!!! Ik ben deze ook net aan het maken maar dan met zuster Tilda...

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Tineke

    een super leuke tag meis ik had ze vorige week ook gemaakt he op het blog zo leuk om te doen ik vind jou tag ook super leuk ,leuke stempel is dat en idd de bloemblaadjes van Crealies zijn Top ! helaas heb ik die nog niet die staan nog op mijn hebbe hebbe lijstje haha en daar staat nog heel wat op .

    Groetjes weer
    xx Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wowwww Tineke, deze tag is zo gaaf zeg.
    Geweldige kleurtjes, stempel en die takjes... helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterend kaartje/tag tineke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. eSchitterend Tineke, echt heel erg leuk geworden. Mooie kleurencombinaties.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Tineke,

    Wat een schatje, je hebt hem super uitgevoerd.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dank jullie wel hoor meiden het was ook leuk om te maken en eens iets anders dan een kaart ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige creatie weer Tineke! En inderdaad eens wat anders dan een kaart! Heel mooi! Liefs, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een supermooie tag Tinus!! Leuk hè om de tag te vergroten? Ik moet het ook nodig weer eens doen -;)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige Tag Tineke! Tilda is weer super gekleurd en dat papier vind ik ook geweldig, evenals het idee om die tag zo te vergroten.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende tag Tineke, heel mooi!!
    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dank jullie wel hoor meiden en ja Tinus is toch leuk om het te vergroten en dan aan te kleden ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige tag! Erg mooi.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi gemaakt Tineke. Ik heb dit model ook nog liggen, moet er toch ook eens iets meedoen.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!