Pagina's

dinsdag 30 augustus 2011

I hope your Christmas is.............


Hallo allemaal,

Hier ben ik alweer ;-) deze keer heb ik een kerstkaart gemaakt en heb het mooie papier van Authentique Wonder gebruikt wat ik afgelopen zaterdag heb binnengekregen, en ja wat doe je dan je gaat een kerstkaart maken.

De stempel die ik heb gebruikt is een digi van Mo Manning en ik heb er gelijk 3 besteld van deze serie, ik vind ze zelf supergaaf! Op deze foto is een beetje te zien dat de kaart weer uit laagjes is opgebouwd.


Hierboven weer even een close-up van de kaart.


En tot slot weer even een close-up van het afdrukje, nu ben ik vergeten de kleurnummers te noteren maar weet dat ik voor het rode R59,R29 en R27 heb gebruikt.

Ik wil deze kaart graag mee laten doen aan de challenge van:
Scrap-cards challengeblog: Kerstkaart

Ben benieuwd naar wat jullie van deze kerstkaart vinden dus kom maar op met de reacties hihihihi hoe meer hoe liever dus.............

Lieve groetjes
Tineke

35 opmerkingen:

  1. Een top kerstkaart Tineke,
    Ik begrijp dat je de hele serie besteld heb ik vind ze zelf ook super gaaf.
    Zo grappig.
    Mo Manning is helemaal super gaaf.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart Tineke.
    Prachtig papier en deze digi.... oooow vind het toch zo'n schatje. je hebt 'm ook weer prachtig ingekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart, Tineke! Die Mo Mannings zijn inderdaad geweldig!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, mooi hoor. Hele frisse kerstkleuren zijn dit.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kerstkaart in die frisse kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk kaartje in leuke heldere kerstkleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een prachtige kleuren en wat mooi ingekleurd!

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf, prachtig papier en de digi is super!
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kerstkaart geworden!
    Het papier is inderdaad super.
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super leuke kerstkaart Tineke, mooi van kleur, en de digi's zijn echt te leuk;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje, mooi ingekleurd en erg mooi papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super gave kerstkaart Tineke!!!! Die kleurtjes fantastisch en die digi, zooo super!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi ingekleurd, wat een gave kerstkaart. Enne.... die digi vind ik ook helemaal geweldig, wat is ze leukkkkk.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje zeg!!!! Wat een mooi papier!!! En die digi is helemaal geweldig!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind 'm helemaal top Tineke! Heel mooi papier en een gave digi die je heel mooi ingekleurd hebt.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaartje prachtig.
    Wat zijn die stempels toch leuk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje en wat een leuk stempel.
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wowww, wat een schitterende kaart Tineke, ik heb die digi's ook, prachtig zijn ze hè :)
    Je hebt het afdrukje ook superrrrr mooi ingekleurd !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kleurwerk! Ik vind het een prachtkaart. Erg mooi papier.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very, very cute card! And filled with joy!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooi kaart Tineke, en die stempel is gewoonweg fantastisch!!!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterende kaart tineke
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuke kerstkaart naamgenoot! Prachtig heb je de digi gekleurd.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dank jullie wel meiden voor de leuke reacties, zit hier met een big smile!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kerstkaart Tineke in mooi kerstkleuren, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve greotjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind hem super Tineke.
    Wat een leuke kerstafdruk is dit.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kaartje Tineke. Mooie papiertjes en leuk afdrukje.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super vrolijke kerstkaart heb je gemaakt zeg en de stempel vind ik ook helemaal super.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterend kerstkaartje, en wat een leuke kleurtjes. Lekker vrolijk. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dank jullie wel hoor dames ik heb hem ook met plezier gemaakt!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig meis wat een schitterende kaart en die Digi Top echt zo schattig , mooi gekleurd echt super !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dank je wel hoor Cora! Ik vind die digi's ook zo supergaaf.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een prachtige kaart! Mijn kerst mojo is er nog niet, maar als je zulk mooi papier en zo'n geweldige digi hebt dan komt het vanzelf..hihi.
    Liefs Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dank je wel Geertje en ja daar komt het door en het weer dan komt het vanzelf!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!