Pagina's

maandag 2 juni 2014

Pimpen met servetten

Goedemorgen allemaal,
Daar ben ik dan eindelijk weer een keertje! Nu de grootste problemen zijn opgelost ben ik weer aan de freubel gegaan. Ben een beetje een andere weg ingeslagen door het pimpen met servetten van home decoraties. 


Bovenstaande fles heb ik gekocht bij de Action en ben begonnen deze met een sponsje met gesso wit te maken, na 3 lagen gesso 2 lagen witte acrylverf erop gedept.
Daarna het servet uitgeknipt en met modpodge erop geplakt, ook dit weer laten drogen en daarna nog afgelakt met de modpodge.


Hetzelfde proces heb ik gedaan met het vaasje en het woord HOME.



Gisteren is de wedstrijd bij Creashop Duymelot van start gegaan (alweer de laatste voor de zomerstop) en het thema is ALLES MAG en bovenstaande creaties zijn dus mijn voorbeelden geworden.

Ik heb nu nog een weekje vakantie en ga daar nog even van genieten.

16 opmerkingen:

  1. Goh, wat is dit leuk Tineke.Ik heb ook weleens met servetten gewerkt en vond het toen ook erg leuk om te doen, dit ziet er prachtig uit.
    geniet lekker van je vacantie.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat prachtig Tineke
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is prachtig gedaan Tineke. Leuk hoor om zo'n zelfgepimpte decoratie in je huis te zetten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw super gaaf allemaal super modern gepimpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend weer Tineke, hoe gaaf heb je dit weer gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk zijn je homedecoraties Tineke!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prachtig uit.Mooi gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel goed uit.
    Fijne dag en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook dit is erg leuk Tineke, je bent van alle markten thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card is gorgeous.such a sweet image, I love the soft colours and beautiful detailing.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I just want to say I’m new to blogs and certainly savored this blog site. Very likely I’m planning to bookmark your blog . You amazingly have fantastic articles. Thanks for sharing your blog. 대딸방

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!