Pagina's

maandag 9 september 2013

Bling, Bling


Goedemorgen allemaal,

Het is weer zover de volgende challenge van My Besties Dutch Girls Designs gaat van start.
Vandaag is TeamA weer aan de beurt om jullie te inspireren.
De opdracht deze keer is: BLING-BLING. Lees wel even goed de regels.
Bovenstaande kaart is mijn voorbeeldkaart voor de challenge.
De stempels kan je o.a. HIER kopen. In Nederland zijn ze te koop bij Creashop Duymelot.

De basis van de kaart is wit linnenkarton en het designpapier is van Joy Crafts.
Andere gebruikte materialen:
*Rand en ijskristal van Joy
*Bloemen
*Lint
*Tekst ook van Joy.
*Plakparels




Dit was het dan weer voor deze keer!
DOE GEZELLIG MEE ER ZIJN WEER DIGI'S TE WINNEN.
En kijk ook vooral even wat mijn lieve mede DT-ers als voorbeeld hebben gemaakt, helemaal super toch?

Ik mijn kaart mee laten doen aan de challenge van:
SSSC: Anything Goes + Lots of bling

Liefs
 

15 opmerkingen:

  1. Hoi Tineke,
    Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt, erg mooi ingekleurd ook.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een lieverdje Tineke,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje, leuke stempel en mooi ingekleurd.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Tineke! Die bloemen met pareltjes erin vind ik ook erg leuk.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tineke,

    Wat een prachtige kaart en je bloemen vind ik super.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die weer schitterend Tineke, ik vind deze kleuren ook helemaal super, wat een plaatje heb je gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is simply adorable!
    Thank for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Greetings Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig winters sfeerplaatje. Ik vind hem geweldig!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tinke je hebt weer een mooi kaartje gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous card! I love it! thanks for playing with "Scrapbook Stamp Society" this week. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhhh wat is dit toch weer supermooi meis! Ik vind hem beeldschoon! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Tineke, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart gemaakt Tineke en wat mooi is die Bestie ingekleurd. Ben er jaloers op, maar dat weten jullie al. Ik gun je het moooie kleuren, daar gaat het niet om hoor.
    Ik vind ze altijd schitterend en geniet dan maar van afstand.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow wat een schitterend kaartje Tineke
    Liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!