Pagina's

donderdag 1 augustus 2013

Big Hug......

Hoi, hoi meiden,

Ik weet het ;-) het is eigenlijk te warm om te freubelen maar heb toch zojuist bovenstaande kaart afgemaakt.
Deze keer heb ik een digi van Sherri Baldy "Besties of Oz" gebruikt.
De basis van de kaart is een Go Kreate mal en het design papier van Maja Design.
Het afdrukje heb ik weer met veel plezier zitten inkleuren.

Ik heb de volgende kleuren van de copics gebruikt:
E41,E42,E43,E44,E51 en E53
YG91,YG93 en YG95
RV02,RV04 en RV06

Hierboven een close-up van mijn bloementoefje LOL
Verder op de kaart touw, plakparels, vlinders en embossingpoeder gebruikt.
 
Ik wil deze kaart graag mee laten doen aan de challenge van:
My Bestie of Oz challenge deze challenge eindigt op 7 augustus.
Find your Besties of Oz digi stamps here: http://www.etsy.com/shop/SherriBaldy?section_id=13872891 
 
 Morgen weer een hete dag dus dan doen we lekker helemaal niks.
 
Lieve groetjes

17 opmerkingen:

  1. wat een schitterende kaart heb je gemaakt, wat zijn deze digi s leuuuuuuk
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke,

    Wat een prachtige kaart. super mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat is ie weer schitterend Tineke.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tineke,
    Je kan zien dat je met plezier hebt zitten kleuren, want het is prachtig!
    Ik vind het een kei goed kaartje, mooi met dat jute!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik loop ver achter met bloggen.... Wat heb je 2 schattige kaartjes gemaakt Tinus! Wat kun je toch supermooi inkleuren. Om jaloers op te worden...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAt heb je dit weer allemaal heel knap gedaan alles maar dan ook alles klopt en je kleurt zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Świetna, uwielbiam takie klimaty:))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Tineke, wat een plaatje. Zoals je dat ingekleurd hebt, het lijkt wel een gekocht plaatje, prachtig. De details zijn volop aanwezig, daar hou ik toch zo van, mooie bloemen erop, een schitterende creatie hoor.

    Fijn weekend, liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Tineke wat is die weer gaaf, echt geweldig is die geworden. Een toppertje eerste klas weer. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super gaaf kaartje, heel erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een prachtige kaart en super mooi ingekleurd.Was even niet op het blog geweest en heb even rond gekeken echt mooie kaarten heb je gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Tineke. Je hebt wel heeel mooi ingekleurd! Prachtig. Leuke "bloementoefjes", helemaal in stijl ! Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Absolutely gorgeous. Good luck on the challenge. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart weer Tineke, al ben ik zelf niet zo'n fan van deze stempels, jij weet er zeer mooie dingen mee te maken en zo mooi ingekleurd, super hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is prachtig Tineke, heb hem al verschillende keren voorbij zien komen, wat heb je je blog ook leuk veranderd zo.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!