Pagina's

dinsdag 30 april 2013

With Sympathy

Hoi, hoi meiden,

Op deze historische dag 30 april 2013 gaat er bij Crealing de challenge voor de maand mei van start.
De opdracht is: maak een kaart/creatie in pastel kleuren.

Nu ben ik overstag gegaan wat betreft de Pan Pastels en heb daar bovenstaande kaart voor de challenge mee gemaakt, en ik vind het super om mee te spelen!

Ik heb er een condoleance kaart mee gemaakt in pasteltinten.
Als versiering er alleen 2 vlinders opgeplakt meer is niet nodig.

De challenge loopt t/m 31 mei en je kan een scrapkado winnen t.w. van € 15,00.
Neem dus snel een kijkje op het blog om te kijken wat de andere DT-ers ervan gemaakt hebben en doe gezellig mee!

Lieve groetjes
                                                             

14 opmerkingen:

  1. Heel anders dan ik van je gewend ben Tineke, maar wel heel errug mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh wauw wat is dit een mooie kaart zeg! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zeg! Super!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige mooie kaart Tineke, echt supermooi in die kleuren.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan zeg Tineke, wat een prachtige condoleancekaart is het geworden, helemaal in mijn kleuren, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart in deze zachte kleurtjes Tineke,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Tineke, wat een mooie kaart is het. Zo'n mooie kleuren en effecten verkrijg je ermee!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie en stijlvolle kaart en prachtige kleuren !

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart ik ben dol op vlinders echt super, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig gemaakt Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaart in hele mooie kleuren.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende stijlvolle kaart Tineke!
    Mooi gedaan met de pannetjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bardzo delikatna::)) Cudne motyle:))

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!