Pagina's

dinsdag 1 januari 2013

Uitslag Candy!

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie een Gezond, Gelukkig en Creatief 2013 toewensen.

En dan nu over naar de bekendmaking van de winnares van mijn candy:

Tatatatatatatatatata:
---------------------------
------------------------
--------------------
----------------

Het is geworden reactienummer 17 (heb ik vannacht door de kroegbaas laten kiezen)


GEFELICITEERD wil je MIJ even een mailtje sturen met je adresgegevens dan kunnen we even iets regelen.

Fijne dag verder en ik kom vandaag nog wel een keer terug.

Lieve groetjes

5 opmerkingen:

  1. Anita, gefeliciteerd met het winnen van de candy. En Tinus, bedankt voor de kans hè?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd naamgenoot. Tineke bedankt weer voor de kans, super van je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste wensen Tineke voor 2013, en Anita van harte gefeliciteerd met je prijs superrrrrr
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anita gefeliciteerd. En Tineke bedankt voor het verloten.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och echt, jemig hoe gaaf....XXX deze zijn voor jou favorieten kroegbaas en XXX zijn voor jou Tineke, wat geweldig leuk is dit bericht, dank je hartelijk. Wat een gaaf begin van dit nieuwe jaar zeg....Nou ik ga je mailen hoor, tot zo.

    Warme groetjes van een blije meid,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!