Pagina's

zondag 14 oktober 2012

Uitslag challenge!

Hoi, hoi meiden,

Het is zover: verjaardag voorbij en dus de bekendmaking van de winnaars van mijn verjaardag challenge:
Ik heb gisteravond de visite laten kiezen en ik moet zeggen dat ze het heel moeilijk hebben gehad maar ze zijn er uitgekomen LOL.

Winnares nummer 1:

#Sieta 
Winnares nummer 2:


# Anita

GEFELICITEERD dames en als jullie MIJ even een mail sturen met jullie adresgegevens dan komt de prijs zo snel mogelijk jullie kant op.

Iedereen die heeft meegedaan bedankt en tot een volgende challenge!

Lieve groetjes

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!!! Wat een mooie kaartjes!

    groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooo wat SUPER dit ik gewonnen heb Tineke.
    Ik kan het best begrijpen dat jou visite het er moeilijk mee heeft gehad, er waren ook prachtige creaties die er aan mee deden.
    Anita, jij ook gefeliciteerd.
    Mijn mail komt eraan hoor.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke, hoe leuk is dit, begin aan mijn dagelijkse blogrondje en wat schetst mijn verbazing heb ik de tweede prijs gewonnen met je verjaardagschallenge, super en wat een eer. Dank je wel Tineke en natuurlijk ook dank aan de visite. Ben superblij met de stempel, ik stuur je zo een mailtje. Nogmaals veel dank.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan hoor meiden enne jullie kaartjes zijn ook helemaal super, bedankt voor het meespelen!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd hoor Sieta en Anita met jullie prijs, mooie kaartjes.
    Tineke, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
    groetjes.
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meiden gefeliciteerd met jullie mooie kaarten en veel plezier met de stempels.
    Tinus, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Was het gezellig?
    En heb je m'n kaartje nog gekregen?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeleciteerd met jullie prijs meiden veel plezier er mee

    ja zoiets is altijd een moeilijke keuze met zo veel moois

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!