Pagina's

vrijdag 4 mei 2012

Just a note!

Hoi, hoi meiden,

Vandaag wil ik jullie weer eens iets heel anders laten zien ;-). Ik heb ongeveer 2 weken geleden een kado-tasje gemaakt en heb hierbij nu een notitie blokje gemaakt, deze past dus in het tasje LOL.
Ik heb een stapel notitie papiertjes gepakt, karton op maat geknipt en dit alles met boekbinders lijm aan elkaar geplakt.


Daarna heb ik het geheel aangekleed met DP papier van Maja Design "Vintage summer basics".
Toen een stempel van Marianne Design (dezelfde die op het tasje zit) op kraftpapier gestempeld en deze met distress inkt bewerkt. Achter dit wondgaas gebruikt.
Vervolgens met een craftable van MD 2 takjes/swirls uitgestanst en daar wat bloemen op geplakt.


Op de achterkant ook DP papier geplakt en bovenop een tekststempel op kraftpapier.


En zo is het een leuk kadootje geworden (BLOOS) vind ikzelf.

Ben heel benieuwd naar wat jullie ervan vinden dus schroom niet om een reactie achter te laten ;-)

Lieve groetjes

14 opmerkingen:

  1. O meis idd een super kado ik vind haar Top de ontvanger boft er maar mee !!

    Super gedaan !! groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dit is inderdaad een geweldig cadeau om te krijgen maar zeker ook om te geven alles past perfect bij elkaar.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend notitieblok heb je gemaakt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhhhhhhhhhh wat is dit mooi gemaakt complimentjes hoor alles past zo mooi bij elkaar superrrrrrrrrrrr.
    Ik heb je gemaild

    t.haitsma@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je inderdaad heel erg leuk gedaan! Past supers bij elkaar.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi! Een super leuk geheel!
    Heel erg fijn om cadeau te geven en te krijgen! Daar zal degene die dit krijgt zeker erg blij mee zijn!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig gemaakt Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zeker een leuk kadootje geworden Tineke! Erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het werkelijk een schitterend kadootje geworden Tineke, een heel mooi geheel zo !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig is het notitieboekje Tineke!!
    Nu is het samen met het tasje een mooi geheel.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. My compliments, Tineke.....your work is outstanding!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oohhh wat super mooi zeg, een héél mooi kadootje heb je zo!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is weer subliem gemaakt zeg! In één woord: GEWELDIG!!! Lieve groetjes,Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!