Pagina's

zondag 25 september 2011

You brighten up my day!


Hallo allemaal,

Op deze zonnige zondag heb ik weer een kaartje om te laten zien, vandaag gaat de 3e challenge van mijn Forever Friends challenge blog van start. Bovenstaande kaart is mijn voorbeeldkaart voor de challenge.
Deze keer is het een sketch dus als jullie zin hebben om mee te doen kom dan even kijken op het blog dan kunnen jullie ook zien wat de overige DT leden hebben gemaakt.
Er is weer een leuke prijs te winnen aangeboden door Scrapall.


Ik heb ook deze keer weer het papier van Maja Design gebruikt en dan de rode versie van deze serie.
De tekststempel heb ik voor een € 1,00 gekocht op de beurs in Zwolle en vind hem voor dit kaartje wel toepasselijk.


Hierboven nog weer even een close-up van het afdrukje, hiervoor heb ik de volgende copics gebruikt:
E41,E42,E43 en R20

Zo en nu ga ik van het lekkere weer genieten, vanmiddag gaan we bbq-en dus mijn dag is weer goed gevuld.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en geniet bij voorbaat al van de leuke reacties!

Lieve groetjes
Tineke

22 opmerkingen:

  1. Wowww wat is die weer schitterend gemaakt Tineke.
    Lief die stempel,en dat papier is toch zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lief kaartje Tineke, leuk stempeltje enneee....prachtig papier.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig lief kaartje, heel leuk papier,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooi en lief kaartje zeg, schitterend!!! Mooi papier... het blijft mooi..

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw zeg Tineke, wat een superleuk kaartje weer! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat blijven het toch leuke beertjes.
    prachtig kaartje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, mooi papier heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje.
    En wat een leuk papier.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. supermooi Tineke.
    Leuk papier is dit ook en die stempel, zo'n schatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi ern lief kaartje geworden Tineke!
    Erg leuk!
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank jullie wel hoor meiden!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje. De tekst is idd heel toepasselijk. Wat is dat maja papier fijn werken, vind je niet?
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterende kaart Tineke, lief afdrukje, prachtig papier en superrrrr ingekleurd !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart, mooi papier en schattige stempel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje Tineke, het stempeltje is zooo schattig!

    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart Tinus!! Prachtig ingekleurd en het papier blijft superrr...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dank jullie wel hoor meiden voor de leuke reacties!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hai Tineke,

    Wat een leuke vorm kaart.
    Mooi papier heb je gebruikt. Het is een lieve leuke kaart geworden met een grappige tekst stempel.
    Iedereen die met deze challenge meedoet wens ik succes.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtig kaartje Tineke, hele mooie vorm en super schattig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dank jullie wel dames!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!