Pagina's

zondag 17 april 2011

BETERSCHAP!


Hallo meiden,

Hier ben ik alweer! Voor de nieuwe challenge van "It's a Magnolia Challenge blog" heb ik bovenstaand doosje als voorbeeld gemaakt.
Hiervoor heb ik een doosje paracetamol voorzichtig uitelkaar gehaald en deze als mal gebruikt. 

Nadat het doosje klaar was heb ik de paracetamol er weer ingedaan.
Het papier wat ik heb gebruikt is weer van Maja Design en de beterschapslabel is een stempel van Magnolia.
Op dit moment kan ik de inhoud zelf goed gebruiken (KATER) ;-) we hebben gisteravond ons trouwdag gevierd en tevens de (her)opening van ons café in het dorp dus ik doe rustig aan vandaag.
Ga straks nog wel even freubelen of lekker buiten zitten in de zon.

Nog bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige creatie.
p.s. onder dit bericht staat ook de winnares van de candy!

Groetjes Tineke


26 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Tineke, zo'n doosje paracetamol.

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee Tineke. En weer zo schitterend gemaakt.
    Nog een fijne zondag.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er schitterend uit Tineke, echt geweldig. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend doosje tineke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk idee en prachtig gemaakt. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tineke,
    Wat een super leuke creatie heb je hierboven gemaakt.
    Leuk idee, jammer dat je de inhoud vandaag zelf kunt gebruiken.
    Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag en met de her opening van jullie cafe.
    Daar moet op gedronken worden, hahah.
    Lieve groet,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,
    wat een ontzettend leuk idee om zo een doosje uit elkaar te halen en zo weer in elkaar te zetten!! En wat is het mooi geworden!!!!
    Hihi zelf maar een aantal paracetamolletjes nemen, zonnebril op en buiten gaan zitten... nog van harte gefeliciteerd!!!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank jullie wel meiden voor de leuke reacties enne nee vandaag maar geen drank meer ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk idee zo maakt een doos paracetamollen de kwaal een beetje minder
    en oei oei een kater das neit niks hihihihi hopelijk hebben de mollen wat geholpen hoor, je doosjes is super leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat en leuk idee Tineke een leuke verpakking voor paracetomol moet ik ook maars gaan maken slik er ook zoveel ik vind hem schitterend


    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank jullie wel hoor Marijke en Nellie!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig doosje Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig doosje! Veel leuker dan het doosje waar ze normaal in komen ;-) !

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woh wat is dit paracetamoldoosje geweldig opgepimpt.
    Maar goed dat de par.mol. in van die saaie doosjes zitten, want met zo'n mooi doosje eromheen ga je ze toch al kopen ook al heb je ze niet nodig hihihi.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is een leuk doosje.

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Whahaha, wat leuk een paracetamoldoosje en nog nodig ook, maar dat mag hoor na het vieren van je trouwdag, het doosje is trouwens een juweeltje!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuk idee zeg, heel mooi. en gefeliciteerd met jullie trouwdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    En je doosje vind ik erg geslaagd.
    Wat een leuk idee zo'n paracetamoldoosje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank jullie wel dames voor de vele leuke reacties op mijn doosje paracetamolletjes en voor de felicitaties!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterend doosje Tineke, leuk idee!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk om een doosje parcetamolletjes te gebruiken Tineke!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi,hi, och dan is je feest geweldig verlopen in jullie lievelings kroeg, ja toch!

    Deze dag vergeet je nooit meer.....vind je doosje weer uniek leuk.

    En pas je een beetje op met die kater en jou poes,....lol.

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja hoor Aniet ik pas overal op.....dank je wel meid!

    Knuf Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuk idee Tineke, zuiet er prachtig uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dank je wel hoor Josee!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!