Pagina's

zondag 6 februari 2011

BETERSCHAP!


Hallo allemaal,

Ben gisteren begonnen met dit zakdoek "boekje" te maken. Dit was weer heel leuk om te doen en de maten heb ik van Moon Hulsman die je HIER kan vinden.


Hierboven zie je de voorkant van het boekje.


Hierboven de zijkant met tekst.


Hierboven de binnenkant met de zakdoekjes.

Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design (minna vänner Rosa Marina) en dat kan je HIER vinden bij Creashop Duymelot, ook de hoekjes komen bij Astrid vandaan.
Het hart aan de binnenkant is gedaan met een pons van Martha Steward.

Nog bedankt voor de leuke reacties die ik heb gekregen op mijn Heartbox cone, is zo leuk om te lezen en ik geniet daar iedere keer weer van!
Hoop dat ik ook leuke reacties hierop ga krijgen.

Zo dit was het weer voor vandaag, nog een fijne zondag verder en tot gauw.

Groetjes Tineke

14 opmerkingen:

  1. Wwwowww die is ontzettend mooi zeg!!! Wat is dat toch een prachtig papier hè!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat schitterend gemaakt Tineke, wat kan je dat toch goed

    liefs amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel meiden, en ja het papier is super, echt mijn ding ;)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend idee en een super uitvoering en ja dat papier is zo geweldig!!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRachtig is dat! Het staat ook nog op mijn 'te doen' lijstje :) Zoals zoveel! hihi...
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww, in 1 woord PRACHTIG !!!!
    Ik wil hem ook nog maken, maar kom er gewoon niet aan toe :)

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh...wat is die mooi Tineke!
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank jullie wel hoor dames voor de leuke reacties!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oohh..wat een superleuk kadootje voor een zieke Tineke!! En het papier is om te kwijlen...;)
    Om je vraag te beantwoorden over de zeeproosjes... Ik heb ze bij Zeeman. Ze zitten in een plastic hartdoosje (7 stuks) voor 1.29.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel Tinus en ik ben bij Zeeman geweest in Leeuwarden maar helaas geen roosjes meer, balen!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een geweldig leuk idee om zoiets te maken ik vind hem hartstikke gaaf geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel Marijke is ook leuk om te maken hoor.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. geweldig zakdoekboekje heb je gemaakt Tineke!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!