Pagina's

zondag 12 december 2010

KERSTDORP!

Hier zijn we dit weekend mee aan de gang geweest! Gistermorgen eerst aan het shoppen gegaan en vervolgens dit op onze schoorsteenmantel gemaakt.
Hierboven zie je de bakker en het café ;)

Hierboven de koek en zopie tent!

Hierboven een oudhollandse molen.

Hierboven een berg met daarop een huis en door de tunnel loopt een treintje, deze is met licht en muziek.

En hierboven nog een bierwagen met paarden ervoor!

Ik wilde dit even met jullie delen zodat je een beetje een idee hebt de kerstsfeer in ons huis!

Nog een fijne zondagavond en tot morgen want dat zal ik weer een creatie plaatsen en zal proberen nog een foto van het geheel te maken.

Groetjes Tineke

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er erg gezellig uit Tineke!!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Lia het ziet er ook heel gezellig uit hoor! Het begint hier nu alweer aardig donker te worden dus de lichtjes kunnen zo wel weer aan.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig en sfeervol bij je Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel dames het ziet er ook heel leuk uit.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Tineke,

    Kunt u mij vertellen welk merk het kerstdorp op de berg is of waar u deze ooit gekocht heeft. Ik vind ze van dit merk erg mooi en zou er wel wat van willen aanschaffen.

    Met vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!