Pagina's

maandag 9 augustus 2010

Geboortekaartje ontworpen

Aan de hand van de schets voor de wedstrijd heb ik een geboortekaartje ontworpen.

Hieronder de foto's van de kaart:



Hierboven zie je de kaart in zijn geheel



Hierboven de kaart zoals deze is als je de strikjes hebt losgemaakt en neerzet



Hierboven de binnenkant met het geboortegedichtje op het bovenste gedeelte.



En hierboven de gehele binnenkant van de kaart waarbij je in het onderste gedeelte dan nog de tekst kunt neerzetten.

Mocht er iemand zijn die belangstelling heeft voor zelfgemaakte geboortekaartjes dan kan je contact met mij opnemen.
Ik zet dit ook nog even bij de koopjes neer.

xxxTineke

2 opmerkingen:

  1. wauwwwww tineke, hij is echt prachtigggg geworden.......mag ik vragen welk plaatje het is.?

    groetjesss manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geboortekaartje Tineke,met een super mooi gedichtje erin...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!