Pagina's

vrijdag 27 augustus 2010

DDC#50 Simply Fabulous

update dinsdag 31 augustus:

JIPPIE IK HEB GEWONNEN MET ONDERSTAANDE KAART MIJN DAG KAN NIET MEER STUK.

Voor de challenge van Double Dutch is het de bedoeling dat je zelfgemaakt dessinpapier gebruikt op een creatie!

Dit vond ik zo'n gaaf idee dat ik met deze opdracht aan de slag ben gegaan en dit is het resultaat van mijn creatie geworden:



De foto's zijn niet zo geworden als ik zou willen maar dat komt omdat ik ze deze keer binnen heb genomen ivm het lekkere weer in Nederland.





Hierboven zie je de binnenkant van de kaart met hetzelf ontworpen designpapier.



Hierboven nogmaals de binnenkant maar dan met de linkerkant erbij (mica)


Ik vond het heel leuk om te doen en heb er gelijk ook maar een bijpassende envelop bij gemaakt.

Nog een fijne vrijdag verder

6 opmerkingen:

  1. Is heel erg mooi gemaakt hoor.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat SCHITTERENDDDDD gemaakt Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ziet er super uit Tineke! Bedankt voor het meedoen met de Double Dutch Challenge!
    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou hij is in 1 woord SCHITTEREND :)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Harstikke mooi gedaan zeg, net "echt" ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je prijs. gaaf zeg. het is gewoon een mooi kaartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!