Pagina's

maandag 21 juni 2010

EmboZZ mal gewonnen!

Ik heb buikgriep meiden en ben met de spulletjes van Doll's bezig dus niet zoveel aanwezig op dit moment.

Kan dus ook nog niks showen maar dat komt begin volgende week wel.

Ben vanmorgen wel naar het werk geweest want we hadden een workshop, was wel blij dat het een halve dag was en ik weer naar huis kon.
Toen ik thuiskwam heb ik mijn PC aangedaan en had ik het volgende mailtje in mijn mailbox staan:

Hai Tineke,

Van harte gefeliciteerd met het winnen van een EmboZZmal. Hij komt vandaag naar je toe....

Groeten, Annelies

Dit was wel ff een opkikker en ga hem zeker gebruiken.

Nog een fijne avond allemaal

xxxTineke

4 opmerkingen:

  1. nou dat is leuk zeg. en gastdesinger bij ons ( ik zit in dt team dolls) EN een embozzmal gewonnen bij crealies. ik zit ook in het dt team van crealies namelijk.das ook toevallig. nou dat moet dan zo zijn he ;)
    geweldig! gefeliciteerd! en beterschap natuurlijk.
    ik heb mijn 2 meiden ook een beetje ziekjes hier. bah niks aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihihiihi ja wel toevallig hoor, maar ben met allebei hartstikke blij hoor en nog even dan zal je mijn projectjes voor Dolls zien ;)

    Er is zeker niks aan om ziek te zijn maar heb gelukkig geen koorts alleen die akelige krampen.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het leuk dat je die lal hebt gewonnen.
    Het is minder leuk dat je buikgriep hebt, ik wens je van harte eensnellle beterschap.

    gefeliciteerd mt jeaanstellingen.
    Veel succes verder

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach ja dat schijnt te heersen he beterschap meis en gefeliciteerd met je prijs toch nog een meevallertje !

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!