Pagina's

zondag 4 april 2010

Ik heb eindelijk weer een iets gemaakt!

Gelukkig weer wat inspiratie gekregen om wat te freubelen.

Heb wat gemaakt voor de nieuwe wedstrijd van Freubelen 'Cards and things' Het thema is "Flower(s)" en dit is wat ik ervan heb gemaakt:



Heb afgelopen vrijdag deze nieuwe creatable van Marianne Design gekocht en dat moet natuurlijk meteen worden gebruikt.

Ook nog even een close-upje gemaakt van de vlinder:



Zo dat geeft weer wat voldoening, ik wens jullie nog fijne paasdagen verder en misschien heb ik morgen wel weer iets om te laten zien.

xxxTineke

7 opmerkingen:

  1. deze kaart, de kleuren, de vlinder,
    allemaal geweldig!!!!!!!!!!!

    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig Tineke je kaart is schitterend die vlinder is zoooo mooi !!!
    fijn dat je weer inspiratie hebt meis !
    groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Naamgenoot
    Wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt heel mooi van vorm en kleur
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Tinus,

    Super om je weer in blogland tegen te komen!!! En wat een geweldige creatie...schitterend!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een bjoetie van een kaart, en geweldig leuk om ook bij jou deze mallen verwerkt te zien, smullen he hi,hi,

    Warme groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owh Tineke wat een beeldschone kaart. Prachtig.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!